Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 13:06   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal man spørre legen om?

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske, her.

Det er supert å høre, at det er mulig å være symptomfri! Hva med hårvekst (den uønskede sorten)? Er dette noe som kan gå tilbake, eller er man lodden for livet?

Dette er vel en av de symptomene som ikke har vært så fremtredende hos meg. Eller, jeg har hatt en del lange hår her og der, men jeg er takk og pris "velsignet" med veldig lyst og mykt hår, så det har ikke vært det størtste problemet. Men hårene som dukka opp på haka, overleppa, og langs kjeven (som helt blonde kottiser ) er merkbart mindre!
Ellers, bortsett fra vektnedgang, så har jeg endelig fått bukt med en ganske heftig forekomst av talgcyster og ateromer, både i ansiktet og andre ukoselige steder som følge av pcos. Jeg får til og med dekket plastikkirurgisk fjerning av et stygt arrområde i ansiktet, som nok er et samlet resultat av å ha pcos samt en elendig hudlege som prøvde å fjerne cystene.
Har man pcos kan man også få fjerning av plagsom hårvekst dekket av egenaldensordningen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat