Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 11:29   #60
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

jeg vil så gjerne se mine og min samboers trekk blandet i et annet menneske Heh.

Jeg vil absolutt ikke se mine egne trekk hos noen, det er vel en av de tingene jeg er mest redd for. At den blir som meg. Samboers trekk ja, men de hadde definitivt gjort seg bedre i blanding med noen andres!
Det var faktisk det første jeg tenkte da jeg fikk diagnosen, at det var helt naturlig seleksjon, at mine gener var så dårlige at verden ikke ønsket de videreført.

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Men jeg tror de fleste barn er mer robuste enn man er redd for

Tja, si ikke det. Lillebroren min døde mans han sov. Bare sluttet å puste helt umerkelig. Det kan skje hvem som helst når som helst uten at man oppdager det.

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Hvis det er noe man virkelig vil, så kan man vel, selv om man har barn?

I utgangspunktet ikke, det blir for egoistisk. Heretter må jo alltid hensynet til barnet gå først. Så uten å vite 100% sikkert at valget man tar blir bedre enn det man har bør man ikke det. Alt for mange eksempler på folk som på død og liv skal realisere seg selv, og det er vel litt av grunnen til at ungdom i dag er som de er?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat