Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-13, 16:41   #10059
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Namnam! Jeg liker Jamie Oliver-metoden (google jamie oliver duck breast så får du den sikkert opp) med å skjære litt i fettsida, gni inn med femkrydder, legge i kald wok og skru på høy varme, deretter skjære i tynne skiver og steke litt til. (Har aldri testet sånn ovnssteking med lave temperaturer, siden jeg stort sett foretrekker mat med stekeskorpe på...)

Oooh takk! Da får jeg endelig en unnskyldning til å bruke femkryderpakken jeg nettopp kjøpte.

Gressinghams egen fremgangsmåte samsvarer jo ganske bra, så da lover det bra! http://www.gressinghamduck.co.uk/how...ck-breast.aspx Er nervøs for å gjøre hele greia til lever.

Og: Ja til stekeskorpe!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker