Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-09, 22:24   #7
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ein optimal dag på optimal ernæring

Frokost:
Omelett av 2 egg, 3 baconstriper, 2 ss rømme eller en skvett fløte og chillikrydder.
eller
3 stk krisprolls eller ryvita knekkebrød (2) med mye smør og fet ost
Kanskje en kaffe med fløte eller noe annet fett i til uansett hvilket alternativ.
+ minst 2 sjokoladebiter av den typen Danish har uthevet ovenfor.

Lunsj:
Helst en skål med jordbær med mye fløte.
eller
Kyllingklubber med deilig krydder og mye rømme. Kanskje babytomater, sukkererter eller noe annet grønt til.
eller
En kaffeshake av 2 egg, 1/2 dl fløte, 1/2 dl creme fraish, 1 dl vann, 2 ts pulverkaffe og litt kanel.
Noen flere sjokoladebiter uansett hvilket alternativ over.

Middag:
Gryterett med kyllingfileter, broccoli, løk, creme fraish, smør og masse deilig krydder + 1 liten potet eller litt basmati ris.
eller
svinekotelett ( ca 1 1/2) med fet hjemmelaget saus og en liten potet

Kvelds:
Knekkebrød hvis ikke jeg har spist det tidligere på dagen. Med fett pålegg og smør.
eller
Fet ost, litt nøtter, litt smågrønt, baconcrisp og mer sjokolade hvis jeg ikke har spist mange tidligere på dagen. Spiser max 6 av disse pr dag.
eller
middagsrester

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat