Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-06, 11:10   #19
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og surrete blødninger...trenger råd!

Min lege (hun som jeefern også har og som tar doktorgrad på PCOS) sier at jeg med PCOS helst skal ha avbruddsblødning minst 4 ganger pr år. Så jeg brukte Primolut 4 ganger pr år før. Slipper heldigvis det nå som jeg følger lavkarbo.
Det samme sa gynekologen jeg brukte før jeg begynte hos henne.

Og siden vi først er inne på det. Jeg hadde veldig "av-og-på" blødninger etter at jeg la om til ketolysekuren. Blødde en uke, to uker uten, så mensen igjen. Men det har roet seg nå, og det er jo ganske vanlig å oppleve dette. På samme måten som at noen ikke får den - det skal noe til for å vekke et hormonsystem som er gått i "dvale".

Opplevde dette selv:

Vi hadde ett prøverørsforsøk før jeg la om til lavkarbo, resultatet var veldig få egg (3 stk).

Etter 4 1/2 mnd med Lindberg og - 25 kilo, og vårt 2 prøverørsforsøk, så lå det langt over 20 egg i eggposer. Alle modnet ikke, og gynekologen kommenterte det med at siden kroppen min hadde vært i dvale i flere år så trengte den litt tid på å våkne.

Det var mine erfaringer.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat