Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 17:46   #76
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Skjønner godt du blir fortvilet over en slik beskjed!
Statlige leger er ofte noen byråkrater som jobber saaakte og iallefall hvis blodprøver er innenfor normalområdene eller i nærheten......
Jeg har valgt å bestille tid ved en privatklinikk fordi jeg er møkklei av å bli sendt hjem og føle at jeg i grunnen bare er en sutrekopp som klager over diverse ting, iallefall bår blodprøvene mine er innenfor det nivået legene ønsker seg. Hvordan jeg FØLER meg, er visst ikke viktig.
Jeg har heller ikke råd til noen privatklinikk, men har valgt å øremerke skattepengene jeg får igjen i juni til helsa mi.
Jeg var jo såpass heldig at knuten min var over 1 cm, og da har iallefall Arendal sykehus det som regel at knuten sjekkes med biopsi. Har fått beskjed om at overlegen skal ringe meg med svar og er selvsagt spent på svaret, men du skal altså bare vente et år?
Såvidt jeg skjønte fra han som tok biosien, så kan slike knuter vokse mye selv om de er godartede, og et år er jo lang tid å la dem vokse fritt. Er det ikke mulig og klage fælt til legen din og få ham til å få litt fortgang på timg? Du har jo mulighet til å benytte fritt sykehusvalg.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat