Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 19:46   #90
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Takk, Kanutten, selv om jeg ikke helt skjønner hvor du vil hen! Kolesterolprøvene bryr jeg meg ikke det døyten om. Jeg ser på stoffskifteprøvene mine med litt andre briller enn legestanden i Norge (som er etter min mening helt i bakevja når det kommer til skjoldkjertelsykdommer, og har vært det lenge), og det har vært fulgt opp i flere år, og har stadig vært noe lavt, kun en prøve har vært "bra", og jeg kjenner jo på kroppen min at ting ikke stemmer. Symptomatisk sett er jeg jo nærmest hypotyreose postergirl.

Nei, leger er ikke ute etter å lure meg, det skjønner jeg jo. Men jeg tror ikke nødnvendigvis alle leger liker tanken på at pasienten de har foran seg faktisk kjenner både seg selv, og kanskje har gått dypt nok ned i materien til at de sitter inne med kunnskap nok til å ha en formening om hva som feiler dem!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat