Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-05, 15:12   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Neida jeg er ikke for å stå opp tidlig men jeg ser det er mange som har det samme problemet som meg, at de ikke har lyst til å legge seg selv om de vet at de ødelegger forbrenningen de neste dagene. Av og til treffer jeg på folk her inne helt til fire fem om morgenen som vet at de burde gå å legge seg men istedet sitter leser på forumet.

Hm.. jeg vet ikke helt om du er seriøs eller ikke jeg, Kristian - men hvis jeg skal ta deg bokstavelig - så må du da la folk være voksne nok til å ta sine egne avgjørelser - og ergo få lov til å legge seg nøyaktig når de vil.

Når det er sagt, er jeg enig med Nille, at jeg synes det er litt slitsomt, når det blir diskutert masse "viss-vass" i tråder som kanskje omhandler noe mange synes er viktig.. altså at tråder om f.eks "blåbær" blir brukt til skravling. Og ja - jeg har vært/er en av dem.

Chatten er fint til å bruke til slikt (bortsett fra at jeg ikke kommer meg inn der da, men det er en annen sak.)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat