Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-12, 15:34   #27
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilepuls tråd

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja, transportere oksygen ja. Har vel en sammenheng med antall røde blodlegemer i blodet. Jo bedre pumpevolum pr slag, jo mer O2 til musklene. For noen var det jo ikke nok med kraftig pumpe så da brukte EPO uten av hvilepulsen ble bedre av den grunn ;-)
Den var antakelig maksimalt trent uansett.

Blir å måle min hvilepuls om et par mnd også, håper den er blitt lavere noe som for meg vil bety enda sterkere muskel og forhåpentligvis et tegn på økt kapasitet :-)

Jeg har blodprosent tilnærmet bloddoping (ligger rundt 19, oftest over), har et lungevolum som er 33% over normalen. Likavel klarer ikke kroppen pumpe nok oksygen. Jeg ligger i snitt på 90% oksygen i kroppen og det er ikke tilfredsstillende. Så spørsmålet er, hvor stopper det opp? Jeg får store bloduttredelser på ryggen hver gang jeg blir sliten, følger trapesmuskelen. Jeg har nå bedt om ny time hos fastlegen for jeg vil utredes videre for nå behandles kun symptomene med pustemaske om natten og manuellterapi to ganger i uken, da helst med nåler for å få atlasen til å supe litt oksygen.

Så kjære vakre Hypah, hvis du vet om noe eller noen som kan finne ut hvorfor oksygentilgangen stopper så gi meg et hint så jeg kan bli henvist dit!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat