Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 15:36   #12
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 58
Innlegg: 257
balloon er ny på veien
Smile

Sv: Lavkarbo og depresjon?

Jeg har vært depressiv mer eller mindre i ti år. Gått på antidep.medisider flere år før jeg fikk en diagnose. Nå går jeg på tre forskjellige medisiner og er nogenlunde stabil. Det at jeg har gått opp i vekt kan skyldes medisinene

Det å være så tung som jeg var da jeg var gravid med tvillingene våre, er ikke akkurat med på å gjøre meg mindre deprimert! Selvom jeg ønsket å bli slankere, klarte jeg aldri å gjøre noe med det. Viljestyrken var altfor svak.

Nå har det vært jul. Jeg har gått rundt og sett på alle de fine kjolene i butikken, og ikke giddet å prøvd dem engang. Med tynne bein og en livvidde på over en meter, ser jeg gravid ut uansett!

Men NÅ klarte jeg ikke mer. Jeg går jo og tenker på kroppen min HELE tiden. Sammenligner magen min med andres, og har angst for at noen skal spørre meg om jeg er gravid Jeg gir meg selv aldri fred!

Prøvde på egenhånd i høst, og gikk ned 3-4 kilo. Men det er veldig vaskelig for meg å klare dette på egenhånd.

Da jeg fikk vite om EasyLife skjønte jeg at dette kunne være noe for meg. Da kan jeg gå ned i vekt sammen med flere og ha forpliktende avtaler mht trening og samlinger. Nå skal jeg snakke med en konsulent i morra, og hvis det går bra begynner jeg snart på kurs

Jeg er fremdeles redd for at jeg ikke skal klare det, men jeg vet hvertfall at jeg er mer motivert nå enn noen gang.

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat