Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-09, 12:25   #12
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Depresjon av ketolyse/lavkarbo? Anyone?

Ja jeg reagerer akkurat som vår Pål skriver når jeg inntar karbo. Energinivået går ila 2-3 timer ned og jeg yter bare "80-90%" mentalt og fysisk. Men holder jeg blodsukker jevnt og fettforbrenning jevnt og høyt så har jeg 100% til rådighet hele døgnet.
Ernæringseksperter sier mye forskjellig i dagens samfunn som også direkte bryter med både forskning og det man erfarer med ketose og lavkarbodietter, så det er uansett viktig profesjon eller ikke å vise til litt fakta :-)

Det er helt klart hormonelle svingninger relatert til varierende forbrenning som skjer ved mye karbo i kosten (raske svingninger) og som skjer ved overganger i dietter. Kroppen bruker tid på å omstille seg. Jeg iallefall funker topp på fettforbrenning, livet får mye mer innhold. Og jeg har ikke veldig stor fettprosent, som mann med en BMI på ca 20

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat