Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-09, 12:35   #15
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Depresjon av ketolyse/lavkarbo? Anyone?


Celly: Jeg forstår ikke helt den der med at man blir deprimert av for lite fett?? Gjelder det ALLE "dietter"?

På Grete Roede får man jo knapt i seg fett i kosten, til gjengjeld er det flust av karbohydrater. Da får man vel mangel på fett både ved at man spiser lite fett og at kroppen tærer på fettlageret sitt?

På lavkarbodietter får man i alle fall nok fett gjennom kosten.

Så hvis det er spesielt for lavkarbodietter at man kan bli deprimert kan ikke mangel på fett være årsaken eller? Da må det jo være mangel på karbohydrater? Kroppens celler gjør jo om glukose til ATP i cellene via glukolyse. Hvis den mangler karbodydrater/glukose må den bruke av fettet og proteiner eller?

Forstod bare ikke helt hva du mente

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat