Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-07, 08:09   #4
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Sluttet med kaffe og mistet fullstendig lysten til søtt!

Hei Ani.

Jeg sluttet fra den ene dag til den andre. Tror det er det beste. Vil anbefale deg å starte på en lørdag og sørge for du ikke skal noe. Har du barn? - send dem til noe familie. Har du mann? - send ham på guttetur. Hehe, det er noe med å ha tid til å sove, sove og atter sove. Jo mer kaffe du har drukket, jo mer vil du også merke ubehag noen dager. MEN DET ER DET VIRKELIG VERD!!

Jeg måtte til og med sykemelde meg mandag og tirsdag, men så begynte det å gå oppover. Jeg hadde hodepine nesten en hel uke. Har sluttet andre ganger, men har aldri hatt så mye hodepine som nå. Det er slett ikke sikkert du får det. Tror jeg hadde det fordi jeg hadde mye gift å rense ut. Drikk masse, masse vann for å skylle avfallsstoffene ut.

Nå er jeg meget interessert i det alternative, tankens kraft osv. Jeg brukte samtidig affirmasjoner. Jeg gikk og kvernede dagen lang inne i det ømme hodet mitt:

  • Jeg er kaffefri - nå og for alltid.
  • Jeg er kaffefri med letthet - og glede og for resten av livet.
Det funker som bare juling, og du kan kanskje finne på noen bedre setninger. Bare husk at det alltid skal være i positiv form, og somom du allerede HAR oppnådd det du vil. Unnlad å si; "jeg vil ikke drikke kaffe". Man tiltrekker alltid det man IKKE vil. Det var også sådan jeg sa, da jeg sluttet å røyke etter 30 år. Og akkurat som med røyk, la vær å ta en liten kopp kosekaffe i selskap, eller ved "spesielle anledninger". Det er bare å lure seg selv, og veien er ultrakort til å begynne med uvanen igjen.

Lykke til!!

Takker for gratulasjoner Frøy!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat