Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-09, 14:23   #120
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Nei, skal jeg legge fra meg pcen igjen og komme meg ut igjen? Vesla sover og guttene er i butikken. Jeg kan jo sette meg i sola og lese bok, det gjør det. Hei så lenge.

SOL?! Noen er altså så utrolig heldige! Her pissregner det verre enn verst. Men ikke for det, det er litt mer motiverende å sitte inne og lese pensum når det er møkkvær Blir fort at man gjør andre ting når det er sol og fint vær...

Jeg har vært dårlig på å skrive litt det siste, men det har sammenheng med at jeg har vært sliten og sur og lei. Jeg klarte å skeie ut med skikkelig høykarbosjokolade med masse sukker i, her om dagen. Så jeg ble sur :P Meeeen, det legger jeg bak meg nå og starter på ny frisk Oppdaga i dag at jeg er under 2 kg unna første delmål, så nå er det lite karbo all the way altså! De kiloene skal vekk

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat