Tråd: Hodepine
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 00:55   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine

Ja, jeg har hørt andre har blitt bra etter at de begynte på lavkarbo

Jeg går ikke på lavkarbo for tiden egentlig (har litt pause fra karbetelling på grunn av andre begrensninger i kostholdet). Og jeg er veldig usikker på hvor lenge jeg har hatt det, har lett for å være ubevisst på slike ting . Jeg har egentlig vært plaget med hodepine veldig mye i mitt liv, men har begynt å legge bedre merke til min egen kropp etter at jeg begynte i akupunktur, noe jeg ser på som veldig positivt.

Men jeg kan huske at armen min ble nummen i går, jeg la spesielt merke til det, og jeg tror det var før jeg fikk hodepine. Det var høyre arm, altså samme side som hodepinen kjentes sterkest på.

Hvis migrene skyldes svingninger i blodsukkeret, så stemmer det jo bra at jeg ble bedre av å spise også ...

Hmmm ... jeg fikk noe å tenke på nå. Skal nevne det for akupunktøren i første omgang, så får jeg høre hva hun sier. Takk skal du ha, Manina!

Og takk til Dårrit og sma også. Håper du finner ut av det du også, sma!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat