Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-06, 18:49   #12
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Smått med uttryksikoner...

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Hvordan laster man egentlig opp smileys fra andre nettsteder? Hittil har jeg hotlinket... Nå har jeg lastet ned mange, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få brukt dem i teksten.

Noen som kan hjelpe?


Jeg bare høyreklikker på bildet jeg vil bruke. Klikker så på Kopier og limer bildet inn i meldingen jeg skriver her i dette forumet. I andre forum må du kanskje klikke på Egenskaper etter at du har høyreklikket. Der kopierer du hele URL adressen og limer det inn i meldingsfeltet og skriver [img]foran URL adressen og [/img] etter adressen. Bildet vil da først komme frem når du forhåndsviser innlegget.
På disse måtene slipper du å ha masse bilder inne på PCen, - det finnes jo1000 vis på nettet.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat