Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-12, 20:54   #17
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Måtte nedgangen vare denne gang..

Så frem og tilbake er tydeligvis like langt!!! Lykke til alle sammen, vi klarer det i år!!!

Victory står jo for seier; og det får vi tro det blir! Husk vi må å se for oss målet, tenke og opptre som om vi har nådd det - det gjør nemlig noe med oss. Prøv og se

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg sitter også "fast". Har ikke så mange kiloene igjen da, men fra i sommer så har det gått ytterst tregt og mest som en jo-jo. Har vel også innsett at jeg må telle kalorier. Så sprekker jeg da, på lavkarbo vel og merke, men altfor mye karbo... Har også noen medisiner som kan være problemer, noe er det planen å kutte, bare tidspunktet passer... Men, ja, frustrert er jeg definitivt.

Velkommen VSB; godt å høre fra deg! Sprekker på lavkarbo ja....ikke ukjent fenomen for meg heller det... Er det flere som sprekker på lavkarbo slik at det likevel blir for mye kh?

Opprinnelig lagt inn av suverene severina, her.

Gikk på SB for noen år siden (og var skikkelig konsekvent) med godt resultat, men så....

Hei Suverene; jeg glemte å spørre hva SB er?

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat