Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 12:13   #623
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

^Grattis! Og hadebra til barten!


Det slo meg plutselig at jeg ikke har tenkt på mensen på leeenge, så jeg sjekket appen min, og den nekter nå å spå når jeg vil få den, fordi det er for lenge siden sist. Har det gått så lenge siden oktober allerede? o__O

Nei seriøst, hva gjør jeg? Det er jo ikke normalt å gå nesten et halvår uten. Legene bare trekker på skuldrene og sier "Neeesj, så lenge du ikke prøver å bli gravid skulel det ikke ha noe å si." Og jeg har jo ikke noe imot å ikke ha mensen. Tvert imot. Men det kan da umulig være et sunnhetstegn. Aner ikke om jeg bør la det være ubehandlet eller hva som bør gjøres...

Jeg har fått streng beskjed om å si fra når det går så lang tid, og i det minste få sjekket om det er østrogenunderskudd på gang igjen (siden det må behandles for å ikke avle beinskjørhet og ditt og datt) - men vet ikke helt om det også gjelder med en PCOS-diagnose.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat