Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-13, 13:07   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.203
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ny her, litt forvirra og usikker og lurer på litt forskjellig

Jeg har ligget på 40-60 gram stort sett, og det har fungert bra for min del. Det har gjort at jeg har kunnet spist en frukt eller to om dagen i tillegg til vanlige lavkarbogrønnsaker. Gikk vel ned 750 gram i uken i snitt det første halvåret, og ned mot det halve det neste året. Ikke superraskt, men raskt nok for meg.

Forbrenningen er annerledes på fett enn på sukker, så veldig mange opplever som du sier at man går ned selv med høyere kaloriinntak. Dette har blant annet med insulinutskilling og dettes virkning på fettlagring. Men min erfaring er som sagt at kaloriinntaket over tid går ned, siden maten metter bedre og lengre. Jeg for min del har ikke telt en eneste kalori i min tid på lavkarbo, det interesserer meg overhode ikke. Men jeg har justert kostholdet i blant når jeg har sett at jeg har reagert på for mye av enkelte matvarer som f.eks melkeprodukter. Jeg har imidlertid alltid spist meg mett,å sulte seg fører ikke noe godt med seg.

Mens syklus har jeg ikke peil på, men et balansert sunt kosthold får kroppen til å fungere mer harmonisk på alle måter. Så jeg ville ikke blitt overrasket om du opplever forbedringer også der.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat