Tråd: Fylte paprika
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-04, 23:20   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

De lærde ser ut til å strides hvor mye karber det er i rød, grønn og gul. Lurer på om det er forskjell fra land til land. I www.fitday.com som jeg fører maten min i, har rød og grønn likt og gul mest. I matvaretabellen er det forskjell, men ikke så stor... Jeg veide mine da jeg lagde dem. De blir nødvendigvis ikke så tunge. Paprika er av og til tjukke og av og til tynne. Sandrine har helt rett i at rundt 7 karber i et måltid kanskje kan være i overkant, men det går fint på induksjon... Jeg holdt meg under 20 den dagen jeg lagde denne retten.

Det var et godt tips forresten. Ligger du tynt an med karbene en dag er det best å bruke grønn... selv om den ikke smaker like godt.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat