Tråd: Pizzabunn
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-05, 20:27   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Musti

Forstod at det ikke var det samme jeg Iset, men kanskje du kunne undersøke litt på jobben din?

I "Ketolyseboka" står det:

Du kan kjøpe rent soyaprotein i helsekostbutikk. Det er viktig at du får rent soyaprotein som inneholder 0-3 gram karbohydrater per 100 gram. Soyamel er betydelig billigere, men inneholder ca 20 gram karbohydrater per 100 gram.
Selv bruker jeg ikke soyamel, da jeg synes det har en ubehagelig smak sammenlignet med soyaprotein, som har en nøytral smak.

Oj jeg liker heller ikke soyamel pga den ekle smaken, så dette virket jo veldig interessant!! Jeg har ikke sett at noen av leverandørene våre har det, men jeg skal absolutt sjekke det opp!! Hvis vi får tak i det, betyr det at ALLE Life-butikkene får tak i det, og det er jo Norges største helsekostkjede så det er jo positivt.

Skal sjekke neste uke!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat