Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 22:59   #41
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

uff, så kjedelig at det skal være så dyrt

Jeg har var hos legen på tirsdag, og ble ikke spesilet klokere. Fikk beskjed om å ta kontakt igjen hvis ikke mensen kom innen 2 mnd (det er lang tid det). Fordi det var "helt normalt" at mensen hoppet over en gang. Men om det skjedde flere mnd på rad så... ja da måtte jeg komme tilbake.

Så tok hun litt blodprøver og sa hun skulle ringe hvis hun oppdaget noe spesielt.

Og hvis jeg ikke var smelt på tjukka når sommeren var over, så skulle jeg komem tilbake for utredning/tiltak/undersøkelser osv...

Kjedelig.

Det er litt forskjellige priser rundt om, og folk trenger forskjellige medisiner, men dyrt er det, ja!

Fortsatt ikke TR hos deg?

Min forrige syklus var på 70 dager, har hatt noen sånne... Utrolig kjedelig! Får håpe du kommer i gang igjen, og slipper å vente to mnd!

Har dere prøvd lenge?

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat