Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 13:32   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny Fristende Lavkarbo selges

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Skulle ønske jeg ikke hadde lest dette i går kveld, for jeg ble så frustrert at jeg ikke fikk sove . Posten, med stadig mer elendig service og stadig mer ublu priser ...

Tidligere har jeg kjøpt små, lette ting i bursdagsgaver o.l. for å ikke bruke opp gavebudsjettet på porto, nå må de visst være flate også ... Til og med strikkede ting blir vel for høye nå. Noen som har en billig vakuumpakkemaskin til salgs?

Sommeren 2005 sendte jeg en liten pakke til kjæresten som da jobbet "over dammen", pakken var på størrelse med en vanlig roman (det var ikke en bok), men lettere enn det. Mener å huske at portoen var på rundt 260,-...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat