Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 18:26   #1
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Legene mener jeg spiser riktig

Jeg ligger for tiden på sykehus i forbindelse med utredninger, og jeg lever relativt strengt lavkarbo med max 5 karber pr måltid, og absolutt minimum 170 gram fett pr dag for og regulere blodsukkeret mitt siden jeg må klare meg uten hurtigvirkende insulin (diabetes type 1).
Flere av legene mener jeg spiser helt riktig for min kropp, og at jeg får dekket alle næringstoffer og at jeg uten tvil vet hva jeg gjør.
Jeg synest det rett og slett er deilig at leger ser det positive ved lavkarbo og at man kan leve lavkarbo og få dekket alle kroppens behov. Flere av de ansatte på sykehuset spør hva jeg spiser hjemme, og det ender jo med at de nesten sikler
Ikke alle leger leser/tror avisoppslagene om lavkarbere som lever av fett og protein og ikke rører grønnsaker i angst for og få i seg litt karbohydrater.
Ville bare dele dette med dere!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat