Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-13, 22:20   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Når og hvordan ble du tykk?

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Det høres ut som "alles" ønskedrøm det. En medisin som gir 15-17kg nedgang uten å endre noe som helst :-)

Misforstå ikke nå da. Jeg mener ikke å smile av at du faktisk må ha medisiner, men hell i uhellet var det nå kanskje riktigere å si ;-)

Fjotthau!! Jeg skulle heller ønske å IKKE ha brukt 3-4 år som omtrent ubrukelig enn å gå 15-17 kilo ned i vekt. Jeg mistet hele ungdomsskolen til minsten fordi jeg ikke kom meg opp av senga. Nei, jeg var ikke lat. Men tenk deg at du går rundt med en kropp som hele tiden løper maraton. Uansett om du ligger eller er oppreist. Slik hadde jeg det inntil jeg fikk medisin som slo av denne konstante adrenalinknappen.

Ungene og sambo har nå fått meg tilbake uansett vekt. De driter vekta, bare jeg fungerer er de glade.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 27-10-13 kl 11:06.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat