Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 20:12   #9
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Bokhvete - jeg blir veldig glad for raskt svar

Hei Nille!

Tusen tusen takk for at du hjelper med og finne ut av dette. Jeg setter store spørsmålstegn ved at produsenter oppgir så forskjellige kh i forhold til andre like produkter. For hvem skal man stole på da? I mellomtiden, for og være sikker, må man nesten gå ut i fra at det er det høyeste kh som er oppgitt som stemmer for ikke og ødelegge for seg selv. Men synd er det jo, for er det ikke riktig det som står blir man jo frarøvet matvarer som kunne beriket ens kosthold på en effektiv og god måte. Så her har produsentene et reelt ansvar for og merke sine produkter på en riktig måte, slik at deres kunder kan ha tillit til at det som står er korrekt. For hvis de slurver med èn ting, hva slags garanti har vi for at de ikke slurver med andre ting i innholdsfortegnelsen? Jeg tar ingenting for gitt lenger, men prøver allikevel og navigere meg så godt jeg kan gjennom jungelen av alt som kan hjelpe meg til og fortsette på denne livsstilen.
Takk for innspill til alle som skrev her
Hilsen meg

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat