Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-12, 21:19   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Gått sinnsykt opp, men av hva?

Opprinnelig lagt inn av Sincity, her.

Jeg har begynt på medisiner ja, som jeg tar hver kveld mot søvnproblemene mine. Tenkte jeg ville rase ned i vekt siden jeg ikke har vært normalt aktiv på flere år. Har jo så og si ligget å sovi de syv siste årene.

Men kom til å tenke på det og, kanskje det er muskler i hele kroppen min siden jeg har blitt aktiv igjen? jeg er jo ikke vandt til å være våken etter jobb/skole så har jo så og si råtna ihjæl i senga..

men trodde jeg ville gå ned mye siden jeg har begynt å trene og være aktiv nesten hver dag etter jobb. før gikk jeg jo såvidt i butikken engang.

Har ikke endret noenting i kosten, spiser det jeg spiste før. Har bare blitt mer aktiv.

Det skal sies at ingenting merkes på klærne jeg har , og målebåndet står jo på stedet hvil... kanskje jeg bare har fått mer muskler overalt, og derav samler mer blod og vann..?

JA! Du trenger å bygges opp, og musklene får endelig vokse Flott.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat