Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 20:28   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Ja, de sender direkte fra laboratoriet, dersom det er fnuttet på plassen for gjenpart til pasient.

Godt du holder motet oppe, og jeg er helt enig i at når det skjer positive ting ved alternativ terapi, så er det ingen grunn til å slutte selv om en skolemedisiner som har møtt deg en gang (og ikke hørt etter) sier at det driver hvertfall ikke han med!

Jeg tok prøvene på hans kontor. Men jeg gir det til over påske, og om jeg ikke har fått dem i posten, så ringer jeg. Liker å ha full oversikt! Alle blodprøver jeg har tatt siden 2003 ligger i hjemmearkivet mitt!

Takk for støtten! Skal som sagt fortsette med en og annen jodtest, litt for moro, også. Jeg skal i utgangspunktet gå på dråpene i seks måneder, så får jeg se det an etterhvert. Gøy dette med håret, i alle fall!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat