Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-11, 21:11   #4
Nileh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 39
Nileh er på en erverdig vei

Sv: South Beachere?

Så gøy at det er flere her da! Det var veldig vanskelig i begynnelsen, det må jeg innrømme. Da resten av familien spiste masse godsaker var jeg veldig irritabel og vurderte ofte å ''bare ta en bit'', men gjorde det aldri. Etter 2 uker med fase en hadde jeg mistet søtsuget og var relativt klar til å gå videre til fase 2. Da hadde jeg allerede gått ned 5kg. I fase 2 går det SAKTE, men jeg får så mye overskudd og fysiske fordeler. Så stå på, og tenk på resultatet du vil oppnå og kommer til å oppnå dersom du holder deg på dietten. Når det gjelder dagsmeny fulgte jeg boken slavisk i 4 uker, men etterhvert fant jeg ut av konseptet; Altså noe med karbo i eller omelett til frokost(eks havregøt, eller vita hjertego brød, eller omelett), dersom det er noe med karbo i anbefaler jeg å spise en grapefrukt i tilleg for å forbrenne det fortere. Lunj består hovedsaklig av salat, men noen ganger sparer jeg karbokilden min til lunjs. Middag er rett og slett kjøtt, gjerne hvitt kjøtt, og grønnsaker. Altså en karbokilde og ellers grønnsaker og kjøtt og også masse god frukt! Masse lykke til! Dette klarer du bare du er bestemt nok og har tro på deg selv. :-)

Nileh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat