Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 19:31   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Puh! Takk takk! Dette må jeg nok lese flere ganger, tror jeg.
Tok blodprøvene på Aker Hormonlab, men husker ikke om det var fastende. Du skjønner, hukommelse er IKKE min sterke side! Tyvärr

Jeg er faktisk noe varmere nå enn før. Jeg fryser veldig lett, men jeg blir også veldig lett altfor varm. Sånn pang, omtrent. Så kroppen min er ikke så god på regulering av temperatur. Jeg får også lett feber, men på lavere temperatur enn andre. Temperaturer på 39 + gir meg halliser ...!

Nå skal jeg ut en tur og klarne hodet, og så må jeg prøve å lese dette på ny når jeg kommer hjem! Det er så nydelig med folk som har så inngående kunnskap i noe som er så viktig for meg! Så igjen, takk! Og

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat