Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-09, 12:36   #61
Mellow82
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sandvika
Innlegg: 2
Mellow82 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Tålmodighet og slankestress

Tusen takk for kjempe-innlegg =)
Dette var en tankevekker, da jeg selv har kjent stresset på kroppen i forhold til diett/vekttap og mat osv.
Jeg startet med ketolyse-kuren man 19jan samtidig som jeg stumpet røyken for godt og startet opp med nye P-piller. (!!!!)
Etter uke 4 hadde jeg gått ned 8kg og endel cm rundt mage og midje.
Etter det har vektapet stagnert litt, og uke6 var veldig slapp.
Skal også innrømme en sprekk i helgen uke 6. ;P
Men det skjer for alle.. Skal innrømme at den hjemmelagde rosinbolla smakte himmelsk =)

Uansett, innlegget ditt fikk meg til å forstå at dette faktisk er en prosess!!
Og da jeg startet, satte jeg meg egentlig mål om å være ferdig til sommeren.. Man blir bare litt "bitt av basillen" når man leser i boka om radikale vekttap osv. Og så klart, etter 8kg på 4 uker ønsker man jo at dette skal fortsette i samme tempo.
Men det er jo viktig å nyte prosessen underveis også!!
Kjenne den gode følelsen at klærne passer mye bedre, man slipper fettet som henger over buksene på sidene og på magen=)
Ta tiden til hjelp, så kommer man i mål =)
Nå er jeg i 7 uke, vekttap på 9,5 kg og har i utgangspunktet 11,5 igjen =)
Og jeg må jo si at det er helt fantastisk å prøve noe som faktisk fungerer uten at det innebærer å sulte seg konstant =)
Og det å faktisk gå ned i vekt trass røykeslutt og p-piller, som i utgangspunktet gjør at man går opp i vekt..

Så tusen takk for en tankevekker og en stor aplaus til oss alle som tar tak i livet vårt og gjør det vi ønsker ut av det

Mellow82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat