Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 10:36   #7
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen forklare meg hvorfor Cocosa liksom virker slankende???

Nei, det er han jo enig i. Men han er i seg selv ikke så opptatt av lavkarbokosthold. Men mener at raffinerte matvarer er skadelig. Særlig i så store mengder som i det typisk vestlige kostholdet.
Han fokuserer mest på fordelene ved kokosfett og at det i seg selv vil være en enorm helsegevinst å erstatte andre vegetabilske fett-typer og oljer med dette, men en må jo ikke være helt bevisstløs med resten av kostholdet for det.
Han mener altså at det er slankende og sunt i seg selv. Selv uten andre forandringer i kostholdet, så da er jo det et svar på spørsmålet. Jeg mener jo at det vil være en enda større fordel om man samtidig går på lavkarbo!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat