Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-13, 17:07   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Forsiktig omlegging av kostholdet til min 11 åring

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Man kan jo fint gå opp i vekt etter alle livsstilsendringer.
Mora mi satte meg på lavkarbokur når jeg var 15 år hun ( husker ikke om det het det den gangen, men det gikk iallefall ut på å spise lite karbohydrater og masse proteiner så bla potet var helt ute den gangen. )
Gikk ned 17 kjappe kilo jeg, men dessverre så ble jeg feitere enn noen sinne når jeg gikk over til annen kost og bestemte mer selv.

Akkurat det der er jo likt med alle "slankekurer" - dersom man etterpå vektnedgang går tilbake til sitt gamle kosthold så går man jo opp i vekt igjen. Det var jo grunnen til at man ble overvektig i første omgang. Og da kalles det jo ikke en varig livsstilsendring, men en slankekur.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat