Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 08:56   #78
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Opprinnelig lagt inn av Majjo, her.

Så det er altså funnet en kur mot kreft Joda det du sier er jo logisk det, men kommer nok til å fortsette med frukt her i familien til de evt går ut og advarer mot det. Ser ikke helt for meg at det kommer til å skje med det første. Er ikke sånn at vi spiser så enormt mye, så regner med det går bra Før vi startet på lavkarbo kunne vo godt kjøpe en kurv med jordbær, kutte opp kiwi, druer osv i stedet for annet godteri. Man må jo kose seg litt

Nåja, kur og kur. Men med stabilt godt blodsukker gir man kreften mindre mat, men man kan selvfølgelig fortsatt få kreft. Til og med legen min som var veeeldig skeptisk til lavkarbo måtte innrømme at det var noe i det med sukker og kreft. Hun hadde sett flere kreftpasienter som måtte slutte med intravenøs som var full av sukker. Kreften blusset opp av det!

Det er forskjell på å spise litt slikt til tross for at man vet at det ikke er det sunneste og å spise masse og tro at det er sunt. Det er ikke mange her som sier at man aldri skal la barn spise litt frukt. Det er mer myten at det er så forferdelig sunt å proppe seg full av frukt vi vil til livs. Frukt er godteri med vitaminer. Og ofte blir ikke frukten spist sammen med fett en gang. Frukt og grønnsaker skal ALLTID spises med fett. Mange av vitaminene er fettløselige og blir ikke tatt opp i kroppen hvis det ikke spises sammen med fett.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat