Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 13:45   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå er kanel blitt farlig

Se der, ja! Spennende!
Jeg vet at henna og senna ikke er det samme. Akkurat som man kaller indigo for svart henna. Kun henna er henna .
Jeg har kura håret en del med senna, og farget håret med henna i nesten femten år, og merket at det ga den samme tykke og skinnende følelsen i starten.

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Du tenker på senna, ja... (Som forøvrig ikkje er henna heller botanisk sett, det berre har liknande eigenskapar for håret.) Men dette er ikkje så merkeleg eigentleg.

Eg trur eg hugsar såpass frå skolelærdommen at arter navngis familie- slekts- og artsvis. Nomenklaturen vil først liste frå det generelle til det spesielle. Cinnamonum cassia er av kanelslekten i laurbærfamilien i magnoliaplante-gruppa, som kjem tidlegare på blomsterplantenes "stamtre" enn: Senna italica (Cassia obovata) av Sennaslekten i erteblomstfamilien i belgfruktordenen (erteblomstordenen). Slekta senna blir også iblant kalt cassia. Så der har du slektsnamnet Cassia (med stor bokstav), mens kanelen er i slekta Cinnamonum og artsnamnet cassia (med liten bokstav) skiljer akkurat den arten kaneltre frå andre kaneltrær.

Eg prøvde å sette dette opp grafisk og hierarkisk, men fikk det ikkje til. I alle fall: Senna og kanel er ikkje så veeeeldig nær kvarandre

Og det er omtrent det eg klarer av botanikk for i dag. Det merkes at det er lenge sidan eg gikk på skolen (og ikkje fulgte godt nok med), skulle trengt eit oppfriskingskurs.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat