Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-06, 17:07   #23
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Digitale skiller - hjelp meg? :)

Opprinnelig lagt inn av Aadi

Sambo holdt for en stund siden foredrag om "jenter og data" i spillverdenen for undervisningsdepartementet. Han driver en spillside i Norge, og vet hvordan jentene kan bli sett på i slike miljøer.



Jenter blir oftere vurdert på sine ytre atributter, og sett på som maskotter.

siden han driver:
http://nesc.nu/

Det er det ikke tvil på. Jeg er ofte enav 2-10 jenter helt annpå størrelsen på arransjemente. Der de fleste jentene som regel jobber. Fordi det gir mer en følelse av å bli godtatt. Når man er deltager og sitter vedsiden av kjæresten eller gutte venner så blir man sett på som "dilter" er med kjæresten. Maskoten til kjæresten. min erfaring er også at jenter gjør mye ut av at de er jenter (om de liker oppmerksomhet) fordi det får de! jenter med korte skjørt i guttemiljøet kan få hvem de vil. Ikke at vi jenter i det miljøet kan det uansett.. derfor de flinkeste ofte har dame (sier jeg som er sammen med en "sånn" en)

jenter i datamiljøet er ofte guttete, eller guttegalne småblondre jenter (unnskyld settningen som var veldig dårlig, har ingen ting med hårfage å gjøre men det beskriver de)

Det normale er en kjæreste til en som er der, sammen med 2-3 veninner. de går rundt å fniser. Det er status hos gutta at jenter går på data party. fordi det er en "gutte ting" .

Det jeg skulle frem til var jenter i crew blir sett på en annen måte. De KAN noe. de er der for dataen sin del (om de ikke står i kiosken). En veninne av meg var sjef for nettverket sammen med min kjære på Bylan i fjor (stor party i bergen). Hun kan data, og det blir det status av innad i miljøet.

Jeg er 90% av gangene i crew. Det er det som er gøyt med å være i data miljøet. da får jeg jobbet med data, blir sett på som en som kan noe.. untatt de gangene jeg flagrer litt med det blonde håret og spør en som er flinkere enn meg om h*n kan hjelpe

nå ødelegger jeg hele tråden til silje, unnskyld. men kansje du finner noe ut av det?? kansje jeg kan være til hjelp selv om jeg maser noe veldig

nei nå skal vi bygge om internett serveren her.. jeg måtte vist være med å lære det.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat