Tråd: Brød
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-06, 15:42   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: brød

Opprinnelig lagt inn av snupperella, her.

Hei hei.
Nå har jeg prøvd å bake brød. Er jo så mange som skryter av det og det hadde jo vært såååå godt med brød etter så mange mnd uten. Men hvordan i all verden kan dere spise det brødet???? Jeg ble altså så kvalm da jeg tok en bit.Konsistensen var jo kjempebra, men gubba noa for en smak. Prøvde også noen muffins men det var samme smak. Veldig synd, gledet meg så. Tenkte prøve meg på pizzabunnen i kveld men det kan jeg vel bare la være for det er vel smaken på bakemixen jeg reagerer på. kan jeg bruke noe annet?

Hvilke er det du har prøvd ? Det er så mange oppskrifter her. De med soya protein/soyamel klarer ikke jeg heller. Bakemiksen her jeg ikke prøvd. Men dette liker jeg: http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...5&postcount=51

- og muffins:
Nutty Cheese Muffins eller min favoritt: Appelsin rømme muffins - post # 1

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat