Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-13, 07:42   #47
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av Kuredu, her.

Jeg har hatt brystreduksjon! Fikk i grunnen ikke si så mye ang størrelse, kirurgen stoppet meg raskt da jeg ymtet frampå et ønske om C cup, han sa han ville skape noe som sto i stil til resten av kroppen, og kunne jo ikke si noe annet enn ja til det.

Men jeg synes det hørtes rart ut at henvisningen ligger hos kirurg? Det er jo sekretærene som kaller inn til konsultasjon? Det du kan gjøre er å sjekke frittsykehusvalg.no for behandlingstid ang brystreduksjon. Evt få legen din til å sende henvisvningen dit det er kortest ventetid. Jeg ble operert ved Aleris Oslo. Fra henvisning ble sendt til operasjonen var over gikk det 1,5 mnd - men jeg kom inn så fort pga en såkalt lynliste. (en slags venteliste).

Og en annen ting - husk at du må ikke røyke i god tid før og etter oprerasjon! Samt slutte med p-piller osv. (vet ikke om noe av dette er aktuelt for deg da men....).

Bare spør hvis det er noe mer du lurer på!

Kirurgen ser alltid på henvisningen før den kommer til sekretærene. Det er jo kirurgen som avgjør om personen skal få komme til vurdering.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat