Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 14:42   #80
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Hvor ofte må du trene for at det skal hjelpe?

Jeg trente yoga 1-2 ganger pr uke og zumba en gang pr uke. Pluss prøvde å komme meg ut i skogen en gang i uka i tillegg (som regel da jeg bare var på 1 yoga i uka). Trente på senter da.

Jeg kjenner igjen det med blodsukkerfall ala panikkangst ja! Måtte gå av trikken pga det flere ganger og sånn. Aldri opplevd det etter lavkarbo da.

Jeg er en av de som syns det er vanskelig å holde seg til strikt lavkarbo i svangerskapet. Mest fordi jeg trivdes så godt i ketose. Hadde så mye mer kontroll på alt. Nå svinger blodsukkeret mer, og jeg er mer sulten. Fører til litt panikkspising og sånn.

En ting jeg tenkte jeg skulle nevne er at jeg vet at flere av de som har blitt gravide av å gå ned på LK har blitt det omtrent akkurat da de nådde 15 kg ned. Selv ble jeg det på 17kg, selv om jeg burde tatt av MYE mer. Så det er ikke sikkert det er så mye som skal til som man tror.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat