Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 16:54   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hverken gamle eller jeg vil noengang flire av noen som trener, synes det er merkelig at mange tror det?

Men bevares, å løfte rosa manualer (litt fleipete sagt) vil selvsagt være bedre enn ikkenoe, men antar dere skjønner poenget?

Lengden på stanga har jeg ikke peiling på, ser ikke poenget med å bruke en kortere stang fordi du er 154cm? Hvorfor det, ut over at det kanskje er litt upraktisk med ei vektstang på stua si da.

Så bare fortsett med manualer det er kjempebra trening det. Utfall med manualer på skuldrene, knebøy med manualer på skuldrene. Press bak nakken med manualer er gode øvelser. Det finnes også manualer hvor du kan legge på flere vekter etterhvert som du merker at de blir lettere. Når du klarer mer enn x-antall reps så er det på tide ålegge på mer belastning.

Prøv det og du vil bli overrasket over både fremgang og forming.
Gå inn på fitnessbloggen og søk opp Starting Strenght med Rippetoe. Der vil du få gode tips.

Jeg løfter nok bare en liten brøkdel av det dere løfter, men et sted må man jo begynne. Når det gjelder lengden på stangen så ser jeg for meg at ettersom jeg sannsynligvis vil holde hendene nærmere hverandre enn en som er bredere over skuldrene så vil det bli noe vaklevorent å ha en veldig lang stang?

Klarte bare 4-5 reps for noen uker siden, i dag tok jeg lett 2x10. Heia meg! Jeg må vel legge på litt mer vekt da sikkert. Skal se på lenka di nå - tusen takk!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat