Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 18:06   #31
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv dere slankehistorie her!

Hei alle sammen! Min slankehistorie er i ferd med å bli skrevet, så jeg kan ikke si jeg har gått ned så mange kilo enda - men jeg har en lang vei foran meg.

Jeg er ca 194cm høy og startet med 158kg. En BMI på 42. Målet mitt er å ta av 60 kg og i skrivende stund har jeg klart ca 7 av de, på litt over 2 uker.

Foreløpig har jeg satt meg et mål om ca 1.5kg/uke i 40 uker, slik at jeg skal være i skikkelig god form og veie 98 kg i august neste år. Jeg vet ikke om dette er mulig men jeg skal forsøke i en måneds tid og så får jeg heller justere målene mine etter det.

Fikk faktisk en kommentar i dag om at jeg så litt slankere ut og det er noe som gir meg litt ekstra motivasjon.

Hele lavkarbo-opplegget var ukjent for meg frem til en måned siden da en kamerat tipset meg om spisdegslank som han hadde stort hell med. Så da begynte jeg og fant etterhvert dette forumet her.

Jeg får lage en lengre presentasjon av meg selv senere :-)

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat