Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-14, 18:00   #228
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Auguststartere 2014

Jeg løp KK mila i går. Var gøy, og persa tida med nesten 10 minutter i forhold til hva jeg har løpt ei mil på under trening. Kommer nok ikke til å melde meg på det løpet igjen, dog. Det ble for mye østrogen og fjas rett og slett. Sikkert gøy når man er med en veninnegjeng eller et lag, men som singel løper ble det bare slitsomt og irriterende. Så til neste år får det bli Oslo Maraton i stedet. Litt mer testosteron

Men nå som det målet var nådd er det jo bare å begynne å slanke seg igjen. Har vært helt umulig å gjøre det mens jeg har trent meg opp til den mila, så har ikke gått noe ned i vekt (men heller ikke opp).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat