Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-14, 20:50   #239
Mino
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
Mino er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Da er jeg tilbake etter ett par uker av og på. Tørr ikke gå på vekta før søndag - siden det er veiedag og da har jeg kommet godt i siget igjen. Som en annen skrev lengre bak her. Kanelboller er skummelt. For meg, all hjembakt gjærbakst egentlig. Vært en del feiringer blant slekt og venner, så ramlet utpå gitt. Og i etterkant av hveteprodukt ser det ut som jeg plutselig åpner for både å spise det ene og det andre. Aner ikke hvor mye det har påvirket vekta, men ser jo at magen har fått en liten bulk igjen.

Skal 2 uker på hotellferie nå. Også skummelt, men vet det er internetttilgang på hotellet så skal forsøke å skrive inn alt jeg spiser. Og IKKE ta i hveteprodukt mens jeg er borte. Tenkt litt på om jeg skal ta med hjembakte knekkebrød, men reiser sammen med familie som ikke vet om ny livsstil. Orker ikke misjonere eller forsvare meg, når argumentet a la "jammen du er jo tynn nok nå". Ehhh ... Fortsatt 10 kg fra normalvekt, men hun som sier det er jo ikke akkurat sunn selv. Har følelsen av at hun sier det kun fordi hun ikke orker å gjøre noe med egen helse og vekt, og å snakke ned andres behov for bedre helse (og forhåpentligvis vekt som følge av kostomleggingen) blir letteste utvei. Uansett, skal surfe litt rundt her inne for å se om jeg finner gode hotellråd.

Mino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat