Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-13, 12:04   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg spise dette frokostbrødet?

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Mens vi er inne på dette med brød:
Jeg starter på ketolysekuren i morgen, og ofte må man jo gjerne opp tidlig om morgenen og få unger opp og ut og meg selv opp og ut. Å lage omelett fra bunn av hver morgen blir litt vel drøyt. Å spise egg og bacon kan også bli litt kjedelig i lengden.

Om kvelden blander du et par egg og det du ellers vil ha i omeletten og setter i kjøleskapet i en boks med lokk. Om morgenen setter du på plata, en smørklatt i steikepanna og heller i omelettrøra (rist den evt. først) og legg på et lokk. Ferdig mens du hjelper en unge eller to på badet og tar 1 min ekstra om morran. Ingen unnskyldning.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat