Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 07:51   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?

Selv om jeg har sansen for Ketolysekuren og Atkins, ville jeg faktisk ha anbefalt boka "Fedons Metode", - den siste utgaven av "kost i balanse". Den introduserer lavkarbo kosthold på en fin måte, samtidig som den ikke virker så sensasjonspreget som f.eks. Skaldeman - eller så "skremmende" som mange finner som Atkins. Nå kommer det jo an på hvor mye han er villig til å legge om. Hvis han virkelig er villig til å tak et tak ville jeg absolutt anbefale Slank med Ketolysekuren, enten bok, eller som de har foreslått her, videokurset. Det er genialt for folk som ikke liker å lese !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat