Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-09, 13:42   #73
Gundrosen
Juniormedlem
 
Gundrosen sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 21
Gundrosen er på en erverdig vei

Sv: Magefettet som ikke vil bort

@JenJen, Haha, ja, som jeg nevner ovenfor så står det mye om det i "the venusian arts" som er en ganske kjent bok i PUA miljøer, og det er ingen tvil om at det fungerer. Ikke med alle, men om du er god nok så fungerer det utrolig nok på de fleste, har selv sett på folk som virkelig kan det og det er som å se på hypnotister. Men nå sklei vi veldig utav emnet i tråden her :P

Og ja, fysikken min gir meg nok bedre selvtillit, ingen tvil, iallefall om jeg ser tilbake på hvor lav den var i min tykkeste periode. Og det er absolutt positivt, men når fysikken min en gang blir så bra at jeg går rundt på stranden og jenter hvisker og tisker om hvor bra kropp jeg har så skal jeg være fornøyd(og ja, jeg har vært med nok jenter på stranden til å vite at det er akkurat slike ting de sitter og snakker om, akkurat som oss gutter)

@Photo, det kan godt være det ikke er sånn det er ment, men det er jo tydligvis slik det kommer frem. Poenget var jo bare at dere startet en stor diskusjon basert på at jeg sa at JEG personlig ble provosert av at Grovsnus sa at alle burde være fornøyde med sin egen kropp. Greit nok alle BURDE kanskje det, men når ikke alle kan/vil så synes jeg ikke dere skal pushe deres syn over på oss.

*Edit, må nesten komme med svar til ross også; Ganske enig, og det er kjempebra at alle i det hele tatt har kommet seg inn på dette forumet. Jeg er selv i akkurat samme båt, med et par kilo for mye. Jeg sa bare hva det var som motiverte meg og hvilket inntrykk jeg har fra sammfunnets oppfatning av kropp, helse og trening.

Det er nok ingen tvil om at jeg er en type menneske som ser på glasset som halvtomt, mens dere andre ser på det som halvfyllt.(eller blir det kanskje motsatt i slankesammenheng )


Sist redigert av Gundrosen : 23-05-09 kl 14:09.
Gundrosen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo Svar med sitat