Tråd: Jernmangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-16, 10:19   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jernmangel

Takk for innspill! Nå har jeg endelig fått begynt på Nifirex, og har ikke merket noen bivirkninger enda annet enn litt mørkere farge på nummer to, men det er jo bare gått fire dager. Mulig jeg innbiller meg ting, men føler litt at hjertet har falt til ro (har hatt mange tilfeller gjennom dagen med tung og tidvis hurtig hjertebank som ikke har vært relatert til noen følelse av engstelse, liksom). Skal fullføre denne "kuren" på ti uker nå, og ta en ettersjekk. Et mildere tilskudd kan jeg eventuelt vurdere å ta etter behov, dersom nivået ikke holder seg oppe. Ærlig talt vet jeg jo ikke mer enn dette "øyeblikksbildet", samt at det har vært for lavt ved en tidligere måling også.
Inntil jeg begynte å jobbe for noen måneder siden tok jeg en bahcelorgrad, og var arbeidsledig en god stund etter det, og da har det vært mye stillesitting. Mulig jeg merker denne mangelen langt bedre nå som jeg har en veldig mye mer aktiv og fysisk hverdag. Blir spennende å se hva som skjer fremover, i hvert fall!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat