Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-09, 22:25   #3
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Sånn aprops sunt og ikke sunt

Jeg blir skikkelig provosert av sånne nyheter som det der.. Better of two evils? Grandiosa smaker phy og uæææææ og at den er "sunnere" enn annen frossenpizza sier vel mer om hvor usunt frossenpizza er enn om grandiosa som frossenpizza

Edit: nå leste jeg testen mer nøye og ble bare enda mer provosert... hun skriver "Alle disse variantene av ferdigpizza har et relativt likt innhold i forhold til ingredienser. Det som skiller de fleste er om det er kun ost, og da masse ost, eller om det er kylling eller skinke på som betyr et magrere produkt med mer protein. Det vil derfor fokuseres på andel mettet fett, protein, sukker og salt som kan avgjøre hvem som er den bedre varianten, sier Garthe." ... og så har hun sammenlignet Margherita-pizzaer (kun tomatsaus og ost) med grandiosa-lignende pizzaer (som har skinke/kylling på), og konkludert med at grandis er sunnest? Usaklig, bortkasta og knurr på dumme damen!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat