Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 19:07   #19
Tulipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sør-Troms
Innlegg: 18
Tulipa er på en erverdig vei

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Takk for omtanken, og takk for tips!
Herlig å høre at dere har fått flotte unger, Lullen og Trudelutt. Jeg håper, håper, håper det ordner seg for oss også!

Jeg gir meg IKKE!
Han FÅR ikke lov til å få meg til å føle meg elendig mer, jeg nekter å la meg behandle sånn! Usj. Har fått godt med drahjelp på gåturene mine i det siste, godt sinne kan resultere i NOE bra. Huset er vasket og kjøkkenet malt, må bare få det ut! Jeg har vært KJEMPESINNA i helgen! Tror det er bra Tulipan har vært på helgetur, ellers er jeg redd jeg ikke helt har vært så fin å bo sammen med, sånn bortsett fra at jeg har vært en hvit tornado av maling og vaskemiddel.

Gode nyheter:

Jeg har ringt D. Willumsens kvinneklinikk, og jeg kan få time i oktober, forutsatt at jeg får henvisning fra fastlegen!!! Ringte fastlegen med en gang, hun skulle ringe i dag, noe hun også gjorde, men da satt jeg typisk nok i kundemøte på jobb. Hun skal ringe tilbake i morgen, vurderer å utsette alle møter og vokte på telefonen min!!!
Hun kan vel ikke nekte å gi meg henvisning? Jeg tar gladelig ut ferie og reiser til Drammen!
Er så lettet nå at jeg svever litt, det er håp likevel!

Tusen takk for tips og råd, uten hadde jeg fortvilt enda! Enten det nå er det ene el.er det andre som feiler meg, så kan jeg nå ihvertfall få skikkelige undersøkelser.

Knusklem fra en lettet Tulipa!

__________________




Sist redigert av Tulipa : 17-08-10 kl 19:09. Årsak: feil
Tulipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten- deretter lavkarbo Svar med sitat