Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-04, 19:29   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Skjønte ikke helt dette jeg men . Skal dere atkinsere ha brød med bare spelt? - Det er jo like mange karbosser i spelt som i hvetemel? Det er litt mer næring i spelten men. Om du skal ha et brød med bare spelt så ta en vanlig brødoppskrift da og bytt hvetemelet med spelt. Men et brød som det valnøttbrødes det finnes oppskrift på her inne, har både mindre karbohydrater, mer proteing og mer næring enn et rent speltbrød.

Den fondanten din hørtes spennende ut - kakemons jeg . Liker å lese oppskrifter. Kan ikke lage alt for de må jo spises også . Men lese og tenke på anledninger å lage det til er koselig.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat